Subject: FW: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu
From: "Anne-Liis Veski" <[email-masked]>
To: "Marilin Reintamm - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 18:07:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan tagasiside eelnõu osas.

Anne-Liis Veski

Juriidilise- ja Vastavuskontrolli osakonna juht / Head of Legal and
Compliance

B2 Impact OÜ, Mustamäe tee 16, Tallinn, 10617

 <http://www.b2-impact.com/>

 <http://www.b2-impact.ee/> B2 Impact - We build financial health

Käesolev e-posti sõnum ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes
ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on seadusega piiratud.
Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või Te pole selle
nimetatud saaja, palume Teil viivitamatult teavitada sellest sõnumi
saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnum koos kõigi selle manustega
oma arvutisüsteemist.

This e-mail and its possible attachments may contain confidential
information or information the disclosure of which may be limited with
legal acts. Any kind of use or copying of this e-mail by persons not
specified as recipients is prohibited. If you have received this e-mail by
mistake, please notify the sender immediately and then delete the e-mail
with all possible attachments from your computer system without forwarding
or saving any copies.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 14, 2025 9:41 AM
To: MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Juristide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tallinna
Tehnikaülikooli sotsiaalteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Finance Estonia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Julianus Inkasso OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; EE.B2 Impact <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Placet Group OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Creditreform Eesti OÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Era Liisingu
Inkassoteenused OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Bondora AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OMEGA
INVEST OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OÜ GS Core
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts PlusPlus
Capital <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Revensen OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Modena Estonia
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; BB Finance OÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju Maakohus Tallinna
kohtumaja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Viru
Maakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu
Ringkonnakohus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 04.08.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/783502ab-8013-403b-9a4f-983
ecd8b7831

Pealkiri: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 13.07.2025

Registreerimise number: 8-1/8228-10.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee